החבילה המושלמת – שילוט ופרסום תדמיתי

אם בעבר עיקר הפרסום של עסק בישראל היה מפה לאוזן ובאמצעות העיתונים והרדיו, כיום אנו חיים בעולם שונה לחלוטין ולכן חשוב מאוד לתכנן היטב את הפרסום הנכון ביותר עבור כל אחד מאותם המוצרים והשירותים אותם אנו משווקים במסגרת העסק. במאמר זה נגולל בפני הקוראים אודות שני אמצעי פרסום יעילים ביותר,  פרסום על ידי שילוטי חוצות ופרסום משלים על ידי סרטי תדמית לעסקים.

שילוט חוצות- כרטיס ביקור

רוב האנשים נחשפים לשילוט חוצות כאשר הם נוהגים מנקודת מוצא מסוימת אל נקודת יעד. אי אפשר שלא להבחין בשילוט חוצות. מדובר על שלט ענק שעיקרו פרסום של חברה, מוצר או שירות. הצבתם של שלטי חוצות נעשית בדרך כלל במקומות ציבוריים ובכבישים בינעירוניים, בצמתי כבישים ובקרבת אזורי תעשייה וקניונים שם השלטים נחשפים להולכי רגל וצרכנים רבים שרואים את השילוט בדרכם לחניה או לחנות מסוימת. שלטי חוצות סטנדרטיים הם בדרך כלל בגודל של חמש עד עשרה מטר רבוע, אך כיום כל אחד יכול לבחור את גודל השלט המתאים לו.

מחירו של שלט חוצות נקבע על פי הגודל שלו, סוג השילוט והימים בהם הוא יוצב על הלוח. נכון להיום ניתן להזמין שלטי חוצות בגדלים שונים ומסוגים שונים, אם הכוונה היא אל שלטים מוארים, שלטים דיגיטליים ועוד. כמו כן, יש אפשרות להיצמד לאותו פורמט סטנדרטי של שלט חוצות סטטי שיציג מודעה אחת בלבד של העסק או אחד ממוצרי העסק. אם בעבר, רוב השלטים היו סטטיים, התחום התפתח יחד עם התחום הפרסומי ונכון להיום כל אחד שמעוניין בשלט חוצות ו/או בסרטון תדמיתי לעסק שיצליח לנצל את כל הפוטנציאל הפרסומי שבו צריך לשכור את שירותיהם של פרסומאים שיתכננו את המלל והגרפיקה המתאימה ביותר למטרה שלכם, אלו שיהיו בולטים ויצליחו לסקרן ולשדר מסר קצר, קליט ומעניין שיניע את הצופים לנקוט בפעולה.

פונים ישירות לחברת השילוט

אם גם אתם מעוניינים לפרסם את העסק שלכם או אחד ממוצריו ושירותיו חשוב שתפנו ישירות אל חברת השילוט  אשר תציע לכם קמפיין פרסומי וכמובן את סוג השילוט המתאים ביותר למטרה שלכם. קחו בחשבון שניתן לשלב סרטי תדמית לעסקים בשילוט הדיגיטלי או לתכנן בצורה יעילה חבילת פרסום שתכלול גם שילוט חוצות, גם הפקה ופרסום של סרטון תדמיתי וגם קידום האתר או דף הנחיתה של המוצר. כעת, כל שנותר הוא לאחל לכם בהצלחה.