שילוט לעסקים

שילוט לעסקים על כל החומרים

השלט הוא חלון הראווה בכלל ובהעדר חלון בפרט… שלטים לעסקים הם כרטיסי הביקור לעסק, תעודת הזהות שלו, חלק בלתי נפרד מהמותג. חברת ש.ג.ש. (1998) בע"מ שילוט ועיבוד פרספקס, אשר עם לקוחותיה נמנים, בין השאר: מכבי שירותי בריאות, קופת חולים כללית, תדהר, פרטנר, רשת האופנה זרה ועוד, מציעה סוגי שלטים שונים, במגוון חומרים, צורות, טקסטורות, צבעים, בגדלים, לרבות שלטים מוארים. שילוט לעסקים הוא מרכיב חשוב ומרכזי בחשיפת העסק לקהל יעד גדול וממילא גם ללקוחות פוטנציאליים רבים.

שילוט לעסקים בכל מקום

החברה מתמחה בייצור, בשיווק ובהתקנת שלטים דיגיטליים (לרבות מוארים, המעצימים את אפקט השילוט), שלטים על פח (לרבות שלטי מידע והכוונה במשרדים), שלטים על רכבים ועוד, מציעה מוצר איכותי ואפקטיבי. שילוט לעסקים הוא מומחיות, אשר חברתנו מלטשת אותה בכל פעם שהיא מייצרת שלטים. דרישות הלקוחות מגוונות – כמו גם הצרכים והציפיות. השילוט מתבצע לאחר הגדרה ואפיון של מטרות השלט, מיקומו ומרכיבים נוספים המשפיעים על החומר שממנו ייוצר השלט, הגודל, הצורה, הצבע ופרמטרים נוספים.

שילוט לעסקים אפקטיבי

שילוט לעסקים מהווה פלטפורמה שיווקית לבד מהיותו תו זיהוי בולט ומקור מידע ראשוני. ניתן להסתייע בשלטים למיתוג עסקים וחברות. ניתן להפוך את השילוט למנוע ולמנוף שיווקי. מאחר שהמימד החזותי הוא היוצר את הרושם הראשוני (וכידוע, אין הזדמנות ראשונה לעשות רושם ראשוני…) חשוב שהוא יעוצב באופן מקצועי ומוקפד, כך שהצבעים לא יאפילו על התוכן ולא יבלעו אותו. חשוב שהשלט ישמש, בראש ובראשונה, מקור מידע אמין- לכן כה חשוב להקפיד על כל פרט ועל כל תג בו.

המדיום הוא המסר

השלט הוא פני העסק. לכן חשוב שהוא יהיה נקי, אסתטי, יפה. חשוב שמה שייכתב עליו יהיה קריא, ברור, ללא שגיאות כתיב, ללא דופי וללא רבב. כאשר אנחנו רואים וקוראים שלט של עסק שיש בו שגיאת כתיב- מראש, הוא נצרב בתודעה כעסק לא מקצועי… אכן, כמו שקבע מי שכונה "נביא התקשורת", מרשל מקלוהן- המדיום הוא המסר. פני העסק כפני נשלו המכריז עליו.

מה כתוב?

כאשר מזמינים שילוט לעסקים אסור בשום פנים ואופן לאשר את תחילת ביצוע העבודה עליו ללא הגהה סופית על הטקסט שלו. מובן כי רצוי לוודא כי הצבעים הולמים את אופי העסק וכי, כאמור, העיצוב לא מאפיל על הכתוב. אין אפשרות להיכשל במשימה זו, שהיא תנאי הכרחי לחשיפת העסק שלכם כעסק רציני המציע מוצר או שירות שאנשים נזקקים לו או רוצים אותו. סביר להניח, כי ברגע שאדם יתקשה בקריאת השלט וישאל את עצמו או את זולתו מה כתוב בו, אתם עלולים לאבד, בו ברגע, לקוח פוטנציאלי. לא חבל?