מה עדיף שלט מואר או שלט לא מואר?

השלט שלכם הינו ערוץ שיווקי מקומי רב משמעות. חשוב שתדעו, כי כל בחירה שתקבלו בנוגע לשלט, החל ממיקומו, דרך עיצובו, וכלה בתחזוקה שלו – תשפיע על העוברים ושבים הצופים בשלט – ומכאן גם על דעתם – המודעת או הלא מודעת – בנוגע לבית העסק. והפעם, נעסוק בשאלה – שלט מואר, כן או לא? איך בוחרים, ומתי מתאים שלט מואר על פני שלט לא מואר? כל השאלות, הטיפים והנקודות שחשוב לקחת בחשבון – לפניכם.

שלט מואר – ההשפעות המודעות והלא מודעות של השלט על הצופים בו

שלטים מוארים הם שלטים מאירי עיניים. הם נחשבים למזמינים ומשפיעים באופן תת הכרתי על תפישת המסר השיווקי שהם מוסרים באופן חיובי. השלטים המוארים בולטים בשעות הערב והלילה והם יותר מאשר מסר שיווקי בולט – הם לא פעם מתוארים על ידי עוברים ושבים במחקרים שבוצעו כ"אזורים מוארים" בסביבה חשוכה, מעין מסר שיווקי מואר שאנחנו נמשכים אליו מבלי משים.

התאורה בשלט, נמצאה גם כמשפיעה באופן בלתי מודע על תפישת היציבות והחוזק של המסר השיווקי ובית העסק מאחוריו. שלטים מוארים נתפשים על ידי הצופים בהם כשלטים "עשירים", מזמינים ו"רציניים" יותר, יחסית לשלטים שאינם מוארים.

מתי שלט מואר הוא עדיף על פני שלט שאינו מואר?

שלטים מוארים מתאימים מאוד עבור שלטים הממוקמים מחוץ למשרד. בין אם השלט שלכם מתוכנן להיתלות מעל בית העסק או במרחק מה בדרך בה עוברים ושבים רבים נחשפים אליו – השלט המואר הוא יעיל יותר לאחר שעות החשיכה (זה אולי המקום להזכיר כי בחורף, בחמש כבר חשוך, כלומר, השעה בה מרבית האנשים יוצאים מהעבודה – היא כבר שעת חושך בה השלט שלכם ייראה באופן ברור ומקצועי יותר אם יהיה מואר) ובאזורים תחרותיים מבחינת מסרים שיווקיים (באזורים מרובי שלטים, כמו קניונים, צמתים ראשיות, וכדומה). באזורים "שקטים", בהם התנועה פחותה, השלטים המוארים נראים למרחוק ונתפשים כמזמינים. אם השלט שלכם הוא שלט פנימי או קטן – ייתכן שהתאורה עבור השלט אינה משמעותית.

שלט מואר – האפשרויות כיום הן אין סופיות

פעם, תאורה לשלט פרסום היתה עניין מורכב, הכולל הזרמה של חשמל, תחזוקה, החלפת גופי תאורה, וכדומה. כיום, ניתן להשיג נורות לד המאירות בעוצמה רבה וצורכות מעט מאוד חשמל, אשר יש להחליף אותן לעיתים רחוקות. בנוסף, אפשרויות התאורה גדלו משמעותית – עם נורות לד צבעוניות, וכדומה. בשל הקלות שבה ניתן להאיר שלט, לפעמים אפילו שלטים מקומיים, כמו שלט על דלת המשרד, נחמד להאיר בצורה צבעונית ומזמינה, המשרתת את המסר השיווקי.

שלט מואר? שלט לא מואר? חשוב שתתייעצו עם אנשי מקצוע לפני שאתם מחליטים

בסופו של יום, לכל שלט יש את המסר השיווקי, התנאים הסביבתיים, והמאפיינים שלו – וחשוב לקבל גם את ההחלטה בנוגע לתאורה עבור השלט באופן אינדיווידואלי. על כן, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם צוות המקצוענים שלנו לשילוט שיסייעו לכם לקבל החלטות מקצועיות בנוגע לעיצוב ותאורה של השלט הפרסומי שלכם, וילוו אתכם בדרך לשלט המושלם.