שלטים מוארים

שלטים מוארים ומזהירים

שלטים מוארים הם לא רק אפקטיביים יותר אלא גם יפים ומעוצבים באופן מרשים יותר. אם אתם רוצים להיבדל מהמתחרים, לבלוט ולהתמתג, השלטים המוארים עשויים להפוך לאלמנט שיווקי עצמתי שיאפשר לכם לעשות זאת. חברת ש.ג.ש (1998) בע”מ שילוט ועיבוד פרספקס מייצרת ומשווקת מגוון של שלטים איכותיים ואטרקטיביים. לקוחות מוסדיים, עסקיים וציבוריים רבים נהנים זה מכבר מהשלטים הייחודיים של החברה ובהם: מכבי שירותי בריאות, קופת חולים כללית, תדהר, פרטנר, רשת האופנה זארה ועוד.

 שלטים מאירים

השלטים המוארים מתקבלים ברזולוציית צבעים מצוינת המאפשרים לחברה להציג את המותג שלה באופן ברור ובהיר. החברה מתמחה בייצור ובהתקנת שלטים דיגיטליים במגוון צורות וגדלים, בכל מקום נדרש. השלטים מאירי עיניים, מדגישים ומבליטים את שם העסק ואת התחום שבו הוא עוסק. שלטים מאירים מהווים הרבה יותר מאשר נקודת ציון ומקור מידע – הם, כשלעצמם, בעצם נוכחותם הבולטת, מהווים ערוץ שיווקי אפקטיבי. השלט הוא פלטפורמה שיווקית מכל בחינה.

שלטים מוארים דיגיטליים

כאשר מתכננים שילוט לעסקים רצוי לתכנן מבעוד מועד, באופן מקצועי ומושכל (נשמח ליידע אתכם אל אודות מגוון האפשרויות וכיצד למקסם את היתרונות הגלומים בסוגי שילוט שונים, במקומות שונים, בגדלים שונים, העושים שימוש בחומרים שונים ועוד). נציג שירות של החברה ישמח לשבת אתכם, לאפיין ולהגדיר צרכים והעדפות, לתאם ציפיות ולצאת לדרך המשותפת, אשר בסופה תקבלו מוצר או מוצרים מוגמרים בגימור המלוטש והמרהיב ביותר.

האור היפה והנכון

שלטים מוארים הם שלטים מרשימים, עוצמתיים, אפקטיביים. השלט הדיגיטלי הוא משתנה, מתחלף, דינאמי. טכנולוגיית דפוס מתקדמת מאפשר למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בשלט המואר ולהפוך אותו לכלי שיווקי שיקדם את העסק שלכם. שלטים כאלה מוצבים לא רק בפתח עסקים או בתוך חלונות הראווה שלהם אלא גם על שלטי חוצות דיגיטאליים, שבהם העסק שלכם יופיע יחד עם עוד עסקים אחרים. החשיפה שלכם היא רחבת היקף. היא אינה מחליפה את השלטים האחרים אבל היא מהווה מכפיל כוח והשפעה. השלטים המוארים הם יפים ומרהיבים. העין נמשכת אליהם באופן טבעי. יש לכם שניות אחדות להודיע מי אתם ומה אתם מספקים, מה מיוחד בכם, מדוע כדאי לבחור בכם.

השלט המואר מאיר אתכם

שלטים מוארים מהווים אפוא מקור מידע אבל תועלתם רבה יותר מייעוד חשוב כשלעצמו זה. כאשר העסק שלהם מתפרסם במודעה מוארת הוא נתפס כעסק חשוב, דינאמי, שפותר ללקוח בעיה, מוסיף לו ערך, עונה לו על צורך או ביקוש, משדרג את איכות חייו, ועושה כל מה שעסק שחשוב לו לשווק את עצמו מתאמץ לעשות- להצטייר כעסק שאסור לוותר על המוצר או השירות שלו.