כיצד השילוט משפיע על מיתוג העסק

השיווק, הוא חלק אינטגראלי מפעילות תקינה ורווחית של כל ארגון או בית עסק. לא פעם, אנחנו רואים בתי עסק שהם מומחים בתחום העיסוק שלהם – אבל מוצאים את עצמם משקיעים פחות מדי משאבים בשיווק ופרסום העסק שלהם, וכך לא מגיעים למספיק לקוחות, ליצירת תזרים מזומנים שיאפשר פעילות נינוחה של העסק. שלטים איכותיים, המיידעים את קהל הלקוחות הפיזי על מיקום העסק ועל השירותים שניתן להשיג בו, הם חלק חשוב ממערך השיווק והפרסום של העסק, וחשוב לתת את הדעת על מיקום איכותי של שלטים, ייצורם באופן מקצועי ומתאים למיקום שלהם, ועל עיצובם בצורה שתשרת את השיווק שלכם. כיצד השילוט משפיע על מיתוג העסק? לפניכם.

מה זה בכלל מיתוג, ומי צריך את זה?

לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים, אתם בוודאי מתקיימים בתוך שוק תחרותי, בו יש עוד בתי עסק אשר מספקים שירות דומה ומחליף לזה שאתם מספקים. לא פעם, הלקוחות מתלבטים אם לפנות אליכם או לנותן שירותים אחר. מה שמסייע לעיתים ליצור אצל הלקוח העדפה לעסק שלכם הוא תהליך של מיתוג – איפיון ייחודי, המקושר למסרים שיווקיים מילוליים וויזואליים (בעיצוב החומרים שלכם), המספק מידע נוסף, לעיתים תת הכרתי, בנוגע לעסק שלכם. תהליך המיתוג מסייע ביצירת הרושם הראשוני על הלקוח – כעסק רציני, אמין, וותיק, ידידותי, מזמין, ועוד. החומרים השיווקיים שיועברו בתהליך המיתוג הם מתאימים לאופי העסק ופעילותו, כמו גם לציפיות הצרכנים מפעילות העסק.

איך השילוט קשור למיתוג העסק?

השילוט של העסק מבטא את הבחירה במסרים המיתוגיים של העסק. אם מיתוג העסק הוא “שובב, צעיר, צבעוני, יצירתי” – חשוב שהעיצוב, התכנון והביצוע של השילוט ייעשה ברוח מסרים אלה – תבחרו עיצובים קופצניים ,אולי מוארים, טכנולוגיות חדישות ושלטים גדולים, ברורים ובעלי עיצוב מקפיץ במיוחד, אל העסק שלכם. אם, לעומת זאת, בחרתם ללכת על מיתוג “מקצועי, ממוסד, רציני, אחראי” – השילוט יבטא את מסרי המיתוג בעיצוב בצבעים המתאימים לכם, בעיצוב מסורתי, המשדר ביטחון ורצינות.

השילוט משפיע על מיתוג העסק – מהרגע הראשון

חשוב לדעת, כי לקוחות מושפעים מן המסרים המיתוגיים הבאים לידי ביטוי בשלטי העסק, עוד בטרם נכנסו אל משרדי העסק או אם זו הפעם הראשונה שהלקוח נחשף למידע אודות העסק שלכם. השילוט יוצר אצל הלקוח הפוטנציאלי דעה על העסק שלכם, על אופיו והרצינות שלו, גם ממבט חפוז בשלט. לכן, שילוט מקצועי לעסק שלכם הוא הכרחי, ועיצוב מתאים למיתוג העסק תורם לתהליכי השיווק והפרסום של העסק באופן משמעותי.

פנו אלינו וניצור עבורכם שלטים על פי המיתוג שלכם

אם חשוב לכם שלקוחות יתרשמו מן המסרים השיווקיים, הרצינות, החדשנות, היצירתיות, האמינות של העסק או כל מסר שיווקי אחר – פנו אלינו, ובתהליך מקצועי ומדוקדק נשמח לייצר עבורכם שלטי פנים וחוץ, באיכות גבוהה שתשרת אתכם למשך שנים רבות, ובדיוק בהתאם למסרי המיתוג ולמסרים השיווקיים שלכם.